18 September 2009

SAMBUTAN 3 DEKAD MAAHAD 4 - 6 MAC 2010

Insyaallah Maahad Derang tahun depan (2010) akan berusia 30 tahun penubuhannya... mengikut perancangan insyaallah sambutannya akan diadakan pada 4 hingga 6 Mac 2010... beberapa acara telah disusun khusus antaranya Seminar Pendidikan Islam dan Institusi Pondok, Forum Khas Harapan & Impian Umat kepada Ulama, Expo pendidikan dan lain-lain acara... dengan ini diharapkan semua warga Maahad dimana sahaja berada dipohon menyumbang dalam apa jua bentuk samada buah fikiran, tenaga dan wang ringgit untuk merealisasikan hasrat ini... Hubungilah kami... kami senantiasa mengharapkan kebersamaan kita semua... Al Fatihah buat almarhum ayahanda Syeikh Niamat Yusof (gambar kanan) pengasas Maahad Derang.

2 komentar:

  1. kalau boleh tolong wujudkan web site Sambutan 3 dekad MTID untuk tatapan khirrij MTID di luar negara. dan ianya dapat digunakan untuk khirrij menyalurkan buah fikiran dalam menjayakan sambutan ini.
    moga segala usaha mendapat bantuan dari Allah dan dipermudahkannya. amin ya rabbal alamin.

    BalasHapus
  2. salam.
    ana ummi kalsum dari kelantan pelajar ustaz generasu ke-11.
    secara peribadi ana menyokong aktiviti yg akan diadakan dan rasa amat terharu di atas kesungguhan guru2 untuk membangunkan MTID.
    tahniah diucapkan, siru ala barakatillah.
    email - muallimah_mujahidah@yahoo.com

    BalasHapus